Kontakt z DER-MED można uzyskać korzystając z:
- adresu poczty elektronicznej: kontakt@topdermed.pl
- telefonicznie pod numerem telefonu 32 201 02 65 w godzinach pracy DER-MED (od poniedziałku do piątku w godzinach 9-20.00 oraz w soboty w godzinach 9-15.00)
- formularzu kontaktowego znajdującego się na Stronie Internetowej DER-MED,
- osobiście w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej, pod adresem: Al. W. Korfantego 70/1, Katowice.
§ 1 Definicje
Poszczególnym zwrotom, na potrzeby niniejszego dokumentu nadaje się następujące brzmienie:
- Regulamin – niniejszy
- DER-MED – Agnieszka Handor prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MY TOP CLINIC DER-MED. Agnieszka Handor NIP: 9541845110 REGON: 276825063
- Regulamin świadczenia usług – dokument dostępny w siedzibie DER-MED oraz umieszczony na Stronie Internetowej określający ogólne warunki świadczenia usług, w tym w szczególności wykonywania Zabiegów przez DER-MED. Zapoznanie się i akceptacja warunków Regulaminu świadczenia usług jest niezbędna dla wykonania Zabiegu przez DER-MED.
- Klient – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela
ustawowego, a także osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia na wykonanie zabiegów.
- Zabieg – usługa w zakresie wykonywania zabiegów medycznych bądź zabiegów kosmetologicznych oferowana przez DER-MED, wymagająca wcześniejszej wpłaty Zaliczki, w szczególności:
- Zabieg blefaroplastyki (korekcji powiek górnych oraz dolnych),
- Zabieg labioplastyki (korekcji warg sromowych),
- Zabieg liposukcji,
- Wszystkie zabiegi wykonywane przez chirurga plastycznego,
- Zabieg radiofrekwencji,
- Zabieg termoloftingu NIR,
- Zabieg makijażu permanentnego.
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych Zabiegów można uzyskać bezpośrednio w DER-MED lub korzystając z każdego innego kanału kontaktowego wskazanego we wstępie niniejszego Regulaminu.
- Umowa – umowa zlecenia wykonania Zabiegu (umowa starannego działania), zawierana pomiędzy DER-MED a Klientem; Umowa stanowi zlecenie w rozumieniu postanowień ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. Złożenie Zamówienia przez Klienta jest
jednoznaczne z zawarciem Umowy na warunkach określonych w Regulaminie świadczenia usług oraz w Regulaminie.
- Strony – Sprzedawca i
- Strona Internetowa – każda strona i podstrona internetowa, znajdująca się pod adresem:topdermed.pl.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj i ilość zleconych DER-MED Zabiegów do wykonania stanowiące potwierdzenie zawarcia Umowy.
- Zaliczka – zaliczka w rozumieniu 743 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, na poczet wydatków związanych z wykonaniem Zabiegów przez DER-MED. Wysokość Zaliczki uwzględnia w całości wielkość wydatków koniecznych do poniesienia w związku z wykonaniem Zabiegu (rezerwacją terminu wykonania Zabiegu).
§ 2 Wysokość oraz termin wpłaty Zaliczki
- Wysokość Zaliczki uzależniona jest każdorazowo od rodzaju Zabiegu będącego przedmiotem Zamówienia oraz od ilości Zabiegów objętych jednym Zamówieniem i wynika wprost z wysokości wydatków, jakie DER-MED ponosi w związku z wykonywaniem Zabiegów,
- w szczególności kosztów związanych z rezerwacją dyspozycyjności lekarza, personelu wykonującego Zabieg, na czas jego trwania, kosztów środków, materiałów wykorzystywanych do wykonania Zabiegu, kosztów obsługi Zamówienia itp.
- Szczegółową informację o każdorazowej wysokości Zaliczki odnośnie konkretnego Zabiegu można otrzymać w recepcji w siedzibie DER-MED, telefonicznie pod numerem: 32 201 02 65, mailowo: kontakt@topdermed.pl lub osobiście pod adresem: W. Korfantego 70/1, 40- 161 Katowice.
- Złożenie Zamówienia jest jednoznaczne ze złożeniem woli o zapoznaniu się i zaakceptowaniu zobowiązania do wpłaty Zaliczki w określonej przez DER-MED kwocie, na poczet wydatków w związku z wykonaniem Zabiegu oraz zapoznaniu się i zaakceptowaniu treści niniejszego Regulaminu i Regulaminu świadczenia usług.
- Klient zapłaci Zaliczkę nie później aniżeli w terminie 14 dni przed datą zaplanowanego
- Z chwilą zaksięgowania Zaliczki na rachunku bankowym DER-MED lub z chwilą otrzymania środków tytułem Zaliczki przez DER-MED, pod warunkiem terminowej wpłaty Zaliczki, Klient uzyskuje rezerwację terminu wykonania Zabiegu.
- Różnicę między ceną wykonania Zabiegu, a wpłaconą Zaliczką Klient zobowiązany jest zapłacić w dniu wykonania Zabiegu, po jego wykonaniu w recepcji w siedzibie DER-MED gotówką lub kartą płatniczą.
- W szczególnych przypadkach, za zgodą DER-MED wyrażoną z zachowaniem formy dokumentowej pod rygorem nieważności, dopuszczalna jest zmiana terminu płatności Zaliczki przy jednoczesnym zachowaniu rezerwacji terminu Zabiegu, przy czym brak zapłaty Zaliczki na 48 h przed planowanym Zabiegiem (w przypadku liposukcji brak wpłaty zaliczki na 5 dni przed planowanym zabiegiem) jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli przez Klienta o wypowiedzeniu Umowy. Art. 746 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny stosuje się odpowiednio. DER-MED nie jest zobowiązany do dodatkowego informowania Klienta o odwołaniu terminu wykonania Zabiegu.
§ 3 Dopuszczalne formy płatności Zaliczki
DER-MED umożliwia wybór przez Klienta jednej z form płatności Zaliczki:
- w formie transakcji gotówkowej lub kartą płatniczą w recepcji w siedzibie DER-MED, pod adresem Al. W. Korfantego 70/1, 40-161 Katowice
- w formie przelewu blik na numer telefonu +48 798 586 586
- w formie przelewu bankowego na podane niżej dane:
MY TOP CLINIC DER-MED Agnieszka Handor
W. Korfantego 70/1, 40-161 Katowice
Nr konta: 48 1020 2313 0000 3002 1127 4695 (PKO BP S.A.)
W tytule należy wpisać datę oraz imię i nazwisko osoby, która będzie miała wykonywany zabieg.
Po dokonaniu przelewu należy przesłać potwierdzenie wpłaty ma adres mailowy kontakt@topdermed.pl
§ 4 Rozwiązanie Umowy. Zwrot Zaliczki.
- Umowa może zostać wypowiedziana przez każdą ze Stron wyłącznie w przypadku zaistnienia ważnych powodów. Za ważne powody w rozumieniu Regulaminu uważa się w szczególności: chorobę Klienta lub/i osoby, która miała wykonać Zabieg, ujawnienie się przeciwwskazań medycznych do wykonania Zabiegu, zaistnienie obiektywnej przyczyny do braku możliwości wykonania Zabiegu.
- Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania TOP CLINIC DER-MED o zaistnieniu przesłanki do wypowiedzenia Umowy oraz o fakcie skorzystania z prawa do wypowiedzenia
- W uzasadnionych przypadkach, jeżeli nie spowoduje to konieczności poniesienia przez TOP CLINIC
DER-MED dodatkowych wydatków w związku z wykonaniem Zabiegu, TOP CLINIC DER-MED może zmienić na prośbę Klienta termin wykonania Zabiegu. - W przypadku chęci rezygnacji z wykonywania zabiegu, na poczet którego opłacona została zaliczka Klient musi zwrócić się osobiście do recepcji TOP CLINIC DER-MED w celu złożenia wniosku o zwrot wpłaconej kwoty.
- Wniosek o zwrot zaliczki powinien zawierać:
- dane osobowe (imię, nazwisko, adres),
- powód rezygnacji z kontynuacji zabiegów,
- nazwę zabiegu, na jaki zaliczka została wpłacona,
- Nie ma możliwości złożenia wniosku drogą mailową, pocztową lub za pośrednictwem osób trzecich, nawet z upoważnienia Klienta. Klient musi zgłosić się osobiście do recepcji TOP CLINIC DER-MED.
- Wysokość Zaliczki w całości odpowiada wydatkom ponoszonym przez TOP CLINIC DER-MED w związku z planowanym wykonaniem Zabiegu. Mając na uwadze, że wysokość wydatków jest zmienna w zależności od czasu pozostałego do przeprowadzenia planowanego Zabiegu, ustala się następujące zasady zwrotu Zaliczki:
- W przypadku, gdy Umowa została wypowiedziana przez Klienta w okresie krótszym niż 48 godzin do planowanego terminu wykonania Zabiegu albo do wykonania Zabiegu nie doszło z przyczyn innych, aniżeli leżących po stronie DER-MED, Zaliczka, jako równowartość wydatków, które DER-MED poczynił w celu należytego wykonania Umowy, a o których mowa w art. 746 k.c. nie podlega zwrotowi na rzecz Klienta. W przypadku zmiany terminu wykonania Zabiegu, DER-MED może w szczególnych przypadkach zaliczyć wpłaconą Zaliczkę na poczet wykonania Zabiegu w innym, umówionym terminie.
- W przypadku, gdy Umowa została wypowiedziana przez Klienta wcześniej niż na 48 godzin przed planowanym terminem wykonania Zabiegu albo do wykonania Zabiegu nie doszło z przyczyn leżących po stronie DER-MED, DER-MED zwróci w całości Klientowi wpłaconą Zaliczkę, z zastrzeżeniem, że zwrot Zaliczki nastąpi w tej samej formie płatności, w której Klient dokonał zapłaty Zaliczki. Dodatkowo, w przypadku, gdy Umowa została wypowiedziana przez Klienta wcześniej niż 48 godzin przed planowanym terminem wykonania Zabiegu, DER-MED zastrzega sobie prawo – w szczególnie uzasadnionych przypadkach, jeżeli brak wykonania Zabiegu będzie związany z rzeczywistą szkodą po stronie DER-MED – do zwrotu Zaliczki pomniejszonej o poniesione wydatki, które DER-MED poczynił w celu należytego wykonania Umowy. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, DER-MED poinformuje szczegółowo Klienta rodzaju i wysokości poniesionych wydatków, powodujących powstanie szkody w majątku DER-MED.
- W przypadku istnienia podstaw do zwrotu Zaliczki lub jej części na rzecz Klienta, DER-MED dokona przedmiotowego zwrotu w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia, w którym Zabieg miał zostać wykonany.
§ 5 Postanowienia końcowe.
1. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie oraz Regulaminie świadczenia usług, odpowiednio stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w tym w szczególności przepisy dotyczące zlecenia.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w recepcji, w siedzibie DER-MED. pod adresem: Al. W. Korfantego 70/1, 40-161 Katowice oraz na Stronie Internetowej.